آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PS3-RiOT

 

Assassins Creed IV ps3 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

 

dvd دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۴۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC,
ارسال توسط احسان غفوری

Cheat Engineنرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و ... را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل می باشد. با توجه به معماری client / server در ActiveFax تمامی داده ها بر روی fax server ذخیره می شوند. با fax client یکپارچه و درایور پرینتر ActiveFax، فکس کردن از هر برنامه استانداردی، قابل انجام است. این نرم افزار به سادگی سرویس فکس را با تمامی برنامه های کاربردی دیگر ادغام می کند و واسط های استانداردی را برای سرویس فکس ارائه می دهد. از آن جایی که ActiveFax به طور خودکار به تشخیص و پیکربندی سخت افزار موجود پرداخته و پس از نصب، سرویس فکس را برای برنامه های شما فعال می کند. به کارگیری این نرم افزار برای ارسال فکس به راحتی و سرعت چاپ یک سند ساده می باشد. پنجره ی محاوره ای ActiveFax نام (لیست نام) دریافت کننده را برای شما نمایش می دهد.
شما می توانید نام افرادی را که بیشتر به آن ها فکس ارسال می کنید را در دفترچه تلفن خصوصی یا مرکزی ذخیره کنید تا به آن ها دسترسی آسان تری داشته باشید. علاوه براین ActiveFax داده ها را روی سرور ذخیره می کند تا اگر ارسال فکسی با شکست مواجه شد، ارسال به صورت خودکار و با استفاده از تکنیک های پیچیده شماره گیری مجدد، تکرار شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 816
بازدید کل : 256605
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1